Wednesday 9 October 2013

Työharjoittelu

Paikka: Suomalainen kirjakauppa, Vaasa.
Työnkuva: varastonapulainen. Tarkistaa ja hinnoitella kirjoja ja ostokset, järjestää varastonhyllyä ja viedä roskis kellariin.
Työpäivä: 10 - 17.

Tämä on minun toinen kerta tässä paikassa. Minä tykkään työskennellä tällä, koska:
  • Kirjat! Minä tykkään kirjoista ja lukemisesta, ja on erittäin hienoa olla kirjojen keskella joka päivä.
  • Kaikki minun työkaverit on hyviä, ystävällisiä ja mielenkiintoisia.
  • Työ on mielenkiintoista ja mainitsinko jo kirjat?

Yksi mielenkiintoinen asia on, kun minä kysyin minun kaverilta "täytyykö minun opiskella logistiikaa jos haluan työskennellä kaupanvarastossa", he sanoivat "ei". Tämä asia on vain teolisuudenvaraston tai isofirman keskusvaraston asia, ei kaupanvaraston. Minä en haluan työskennellä kummassakaan.

4 comments:

  1. Hei! Kiva, kun jaoit tämän blogilinkin :) Hienosti sulla sujuu jo kirjoittaminen. Tsemppiä työharjoitteluun

    ReplyDelete
  2. Mukava olet nauttia siitä Matt :)

    ReplyDelete
  3. Ajattelen nyt, että täytyy käydä Suomalaisessa kirjakaupassa ja tervehtiä sinua!

    ReplyDelete
  4. Taitaa olla oikea mies oikeassa paikassa.

    ReplyDelete