Sunday 6 April 2014

Työharjoitteluni

Paikka: Pohjanmaan antikvariaatti, Kauppapuistikko 18, Vaasa.
Työnkuva: Kauppanapulainen. Minun täyttyy laittaa kirjat nettikaupaan, hakea kellarista kirjoja jotka on tilattu, vaihtaa vanhan kirjojan nettikoodit jos ne ovat vaarin ja keittää kahvia.
Työpäivä: 11 - 17 ma - pe.

Yleensä, on vain minä ja minun pomo, kauppias Jan, toissä. Jan on ystävällinen ja älykäs. Hän istu kassan lahellä ja tekee asiakaspalvellu. Minun työpiste on takahuoneessa, tietokoneen edessä. Yleensä, minä olen pahvilaatikoiden välissä, koska minun täyttyy pakata kirjoja siihen. Kun ne ovat täysi, nuo laatikoita tarvitsevat menna kellariin.

Minulla on yhden kuukauden lisää työharjoitteluaika koska Jan haluaa näytää Vaasan kirjamessut minulle ja myös että minä autan häntä messuihin valmistautumisessa.

No comments:

Post a Comment